HOME
Home » Bisnes » Bisnes Aiskrim Jana Income Lumayan Hingga RM5000 Sebulan

Bisnes Aiskrim Jana Income Lumayan Hingga RM5000 Sebulan

Posted at | Categorised in Bisnes

Bisnes Aiskrim Jana Income Lumayan Hingga RM5000 Sebulan! – Bisnes mudah jual aiskrim ramai yang dah jana untung dengan hanya kerja part time sahaja.

Anda pernah nampak tak orang Bangla dan Pakistan sanggup bermotorsikal dalam panas terik untuk menjual aiskrim? Cuba tanya diri sendiri kenapa mereka sanggup buat begitu? Sebabnya semakin hari panas semakin banyaklah keuntungan yang mereka dapat.

Tidak kira anda pengganggur, lepasan universiti, suri rumah atau siapa sahaja diri anda yang masih tidak bekerja, bisnes aiskrim salah satu peluang menjana income lumayan tanpa stress dari majikan.

Nak beri tahunya di sini, dalam suasana susah nak dapat kerja kerajaan atau swasta, anda ada pilihan lain yang lebih hebat dan seronok, salah satunya dengan menjual aiskrim.

Saya yakin ramai yang mengeluh dengan keadaan ekonomi yang semakin membebankan, harga barang sentiasa naik, nak bayar tol, bil elektrik dan sebagainya yang meningkat tanpa sedar.

Dah cuba berjimat cermat dengan ikat perut, tapi kemelut kewangan tetap mencekam, gaji bulanan tak sempat bawa pulang dah habis.

Cara yang terbaik untuk mengatasi bebanan kewangan ialah dengan berusaha menambah pendapatan sampingan.

Antara bisnes sampingan yang saya cadangkan seperti yang di dibongkar dalam ebook Rahsia Bisnes Tudung ialah mulakan perniagaan menjual tudung dari rumah atau pejabat secara sambilan.

Tapi kali ini saya nak buka minda anda dengan satu lagi bisnes yang paling sempoi dan mudah iaitu bisnes aiskrim.

Bisnes aiskrim ni mudah sangat, modal pun tak besar dan tak perlu ada rumah kedai untuk bermula.

Seperti yang saya sebut di atas tadi, kenapa orang Bangla, Pakistan, Myanmar yang datang ke negara ini berebut-rebut menjual aiskrim. Dalam banyak barang lain yang boleh dijual, mereka pilih bisnes aiskrim?

Jawapan yang jelas kerana bisnes aiskrim ini mudah dan untung besar! Sebab-sebab lain:

  • Modal permulaan yang sangat rendah
  • Margin keuntungan yang tinggi mencecah 50%
  • Tak perlu ilmu yang tinggi, tak perlu pengalaman berniaga
  • Tak perlu menghadiri kursus atau latihan
  • Bisnes aiskrim boleh dibuat secara sambilan
  • Bahan mentah yang senang dibeli dari kedai runcit

Dan banyak lagi alasan lain…

Walaupun warga asing ini tak fasih berbahasa Melayu tetapi mereka berjaya menjana keuntungan lumayan setiap hari dari kita yang bersekolah tinggi. Jawapannya kerana mereka ada sedikit ilmu menjual aiskrim.

Untuk menyahut cabaran dari Mat Bangla yang sentiasa untung dengan bisnes aiskrim diaorang, dan membantu anda orang Melayu menguasai bisnes aiskrim ini, Afiq Dato’ Rusly telah membongkar cara memula dan memajukan bisnes ini melalui ebook Bisnes Aiskrim.

Yang menariknya ebook ini akan mengajar anda bagaimana cara menjana pendapatan sehingga RM5000 sebulan semudah membunyikan loceng! kling, kling, kling…..

eBook ini sesuai kepada;

  • Yang tak tahu nak berniaga apa?
  • Tak tahu bagaimana nak bermula berniaga
  • Tidak tahu mengira margin keuntungan

eBook ini juga CONFIRM sesuai kepada:

  • Anda yang ada kerja hakiki tapi tak berani berhenti kerja
  • Tidak ada skill memasak untuk buka bisnes makanan
  • Anda seorang wanita yang tak suka berurusan dengan orang dewasa
  • Tak larat nak buat bisnes yang berat-berat

Dengan eBook yang ditulis dengan teliti ini, confirm anda tak perlu hadir kursus dengan yuran yang mahal dan dalam masa yang terhad. Lepas habis kursus, balik rumah otak jadi zero balik.

Tetapi melalui eBook Bisnes Aiskrim ini anda boleh ulang-ulang baca sehingga hadam dan betul-betul faham. Malah anda boleh cetak eBook ini untuk lebih mudah dibaca.

bisnes aiskrim

eBook Bisnes Aiskrim ini mengajar menjana pendapatan lumayan sehingga RM5000 sebulan hanya secara sambilan sahaja! Panduan meliputi segala-gala yang anda patut tahu dalam selok belok menjual aiskrim.

Antara perkara penting yang diajar dalam eBook ini:

Anda rasa anda ada masa untuk pening kepala memikirkan itu semua? jika tidak, dapatkan eBook Bisnes Aiskrim yang membocorkan rahsia bagaimana menjana keuntungan RM5,000 dalam masa sebulan sahaja! Dapatkannya dengan segera sekarang juga!

Semakan online:

Bisnes tudung
28 Cara Pakai Tudung Langkah Demi Langkah

Baca juga di semakan online:

Cara Memulakan Perniagaan Tudung Dari Zero
Cara Menjual Tudung Online
Rahsia Bisnes Tudung Secara Online
Cara Memulakan Bisnes Tudung Secara Online

Bisnes gunting rambut

No comment for Bisnes Aiskrim Jana Income Lumayan Hingga RM5000 Sebulan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post to Bisnes Aiskrim Jana Income Lumayan Hingga RM5000 Sebulan

Idea Perniagaan Kecil Yang Menguntungkan

10 Idea Perniagaan Kecil Yang Menguntungkan

Posted at

10 Idea perniagaan kecil yang paling menguntungkan di Malaysia Ramai rakyat Malaysia mempunyai impian melarikan diri dari kerja makan gaji di pejabat yang membosankan... Read More

Cara Buat Bisnes Tudung Jenama Sendiri Yang Menguntungkan

Cara Buat Bisnes Tudung Jenama Sendiri Yang Menguntungkan

Posted at

Cara Buat Bisnes Tudung Jenama Sendiri Yang Menguntungkan  Neelofa Kongsi Tip Bisnes Tudung Jenama Sendiri Siapa yang tak kenal Neelofa dengan jenama tudung sendiri... Read More

Apa itu Bitcoin

Apa itu Bitcoin?

Posted at

Apa Itu Bitcoin? Bitcoin merujuk kepada dua perkara pada masa yang sama. Aset digital Bitcoin (BTC): Ini adalah duit syiling digital sebenar. Hanya akan... Read More

Cara Jual Beli Bitcoin Di Remitano Yang Selamat Di Malaysia

Cara Jual Beli Bitcoin Di Remitano Yang Selamat Di Malaysia

Posted at

Cara Jual Beli Bitcoin Di Remitano – Walaupun penemuan ini cukup baru, cryptocurrency menjadi lebih popular dengan susunan peluang buat duit yang mereka tunjukkan.... Read More

idea Perniagaan kecil Jual Burger

Idea Perniagaan Kecil Tanpa Modal Besar Tetapi Untung Lumayan

Posted at

Idea perniagaan kecil tanpa modal besar tetapi untung lumayan – Haaa.. “bisnes kecil” boleh tak korang sebut dalam satu nafas? Mudah je kan? Ramai... Read More