HOME
Home » Umum » Buat Duit Tanpa Henti Dalam Tone Wow

Buat Duit Tanpa Henti Dalam Tone Wow

Posted at | Categorised in Umum

Salam sejahtera, saya Mustaffa, saya ingin memperkenalkan kepada satu peluang perniagaan. Pada saya ianya sangat baik. Perniagaan ini modalnya sangat rendah.

Perniagaan ini sangat sesuai bagi anda yang takut dengan risiko yang besar.

Saya nak beri tahu anda, produk yang akan anda jual ini adalah produk yang digunakan oleh 30 juta rakyat Malaysia. Produk yang digunakan oleh lelaki, perempuan, tua muda malah kanak-kanak. Bak kat orang ianya digunakan oleh semua orang tanpa mengira batasan.

Anda tahu semua orang menggunakan handphone, betul tak?

Buat Duit Tanpa Henti Dalam Tone Wow

Buat Duit Tanpa Henti Dalam Tone Wow

Ha.. kerja anda bukan jual handphone, itu semua orang tahu memerlukan modal yang besar, tetapi tugas anda hanya menjual simkad.

Kerjanya mudah sangat, anda hanya perlu menggunakan simkad TONE WOW dengan modal yang sangat rendah dan anda mengajak orang sama-sama menggunakan simkat TONEWOW ini.

Setiap kali rakan-rakan atau keluarga anda topup, syarikat akan membayar anda komisen. Mereka boleh topup di mana-mana sahaja seperti biasa. Setiap kali mereka topup anda akan terus DIBAYAR oleh syarikat.

Jadi perkara pertama yang anda perlu tahu mengenai bisnes ini. Anda perlu menjadi seorang pengguna simkad TONEWOW. Jadi pengguna simkad Tonewow, modal serendah RM12.50 sahaja.

Apabila anda mendaftar sahaja sebagai pengguna, anda akan mendapat ID anda sendiri. ID ini akan anda gunakan untuk mendaftarkan orang yang anda ajak menggunakan simkad Tone Wow itu.

Katakan anda ajak ayah anda menggunakan simkad Tone Wow. Anda daftarkan ayah anda di bawah anda, dia secara otomatik di bawah Tier 1 anda.

Dari Tier 1, syarikat akan membayar terus kepada anda sebanyak 4%.

Bayangkan ayah anda topup RM10, anda akan mendapat RM0.40 (empat puluh sen).

Jika ayah anda topup RM50, anda akan mendapat RM2 (2 ringgit). Jika ayah anda topup RM100, anda akan mendapat RM4.

Rakan-rakan, tidak kira berapa pun jumlah topap, ANDA AKAN TETAP MENDAPAT KOMISEN dari syarikat. (Nilai topup ayah anda tidak akan berkurang).

Anda boleh daftarkan seberapa ramai yang anda mahu!

Tiada limit, anda boleh daftarkan isteri (isteri-isteri), anak-anak, rakan-rakan, saudara mara malah orang yang tidak anda kenali. Mudah calap sesiapa sahaja yang menggunakan handphone. Anda daftarkan mereka, ramai yang anda daftarkan, banyak topup maka banyaklah komisen anda!

Penting!

Jika dalam ramai-ramai yang anda daftarkan, salah seorang dari mereka. latalanlah ibu anda, dia mendaftarkan rakan-rakan dia untuk gunakan simkan Tonewow.

Dia daftarkan kawan yang pertama, kawan yang kedua, kawan yang ketiga dan seterusnya. Maka kawan-kawan ibu anda, adalah dibawah Tier 2 anda.

Dari Tier 2 ini juga syarikat TETAP MEMBAYAR anda sebanyak 2 %.

Bayangkan kawan ibu anda topup RM10 (sepuluh ringgit), anda dapat RM0.20 (dua puluh sen).

Jika mereka topup RM50, anda tidak pasal-pasal dapat seringgit (RM1). Jika mereka topup seratus ringgit (RM100) anda akan dapat RM2.

Rakan-rakan….

Mereka ini anda langsung tidak kenal. Anda kenal ibu anda, tetapi anda tidak pernah kenak kawan-kawan ibu anda.

Tetapi jika mereka topup, anda tak pasal-pasal dapat duit.

INI ADALAH DUIT PERCUMA rakan-rakan…

Oppsss…. belum habis lagi, ianya tidak terhenti di situ, ada lagi

Bayangkan ada rakan-rakan ibu anda yang mendaftarkan pengguna baru di bawah ID mereka. Tidak kira seberapa ramai, ianya di kira sebagai Tier 3 anda.

Dari Tier 3 ini, syarikat akan membayar anda sebanyak 7%. Jumlah ini lebih banyak.

Kenapa lebih banyak?

Kerana syarikat memang nak membayar anda lebih banyak!

Buat Duit Tanpa Henti Dalam Tone Wow

Jadi tak kira berapa ramai pun Tier 3 anda daftarkan, anda TETAP AKAN DIBAYAR 7%. Bayangkan jika mereka topup RM10, anda akan mendapat RM0.70 (tujuh puluh sen). Banyak tu rakan-rakan…

Bayangkan jika mereka topup RM100, anda akan dapat RM7 dari setiap setiap orang.

Jadi rakan-rakan cuba fikirkan. Mereka boleh topup di mana-mana. Walau pun mereka ini di Sabah, anda duduk di Teluk Intan, mereka topup di Sabah, tanpa tahu kenapa, bagaimana mereka topup berapa mereka topup!

Anda tka perlu tahu! Yang pasti dan yang anda tahu apabila mereka topup sahaja, anda relax-relax duduk di rumah, duit masuk ke dalam akaun bank anda.

Duit akan dimasukkan setiap 21 haribulan. 

Mula-mula anda tengok, komisen topup anda memang nilainya kecil, peringkat awl komisen yang masuk memang kecil. Tapi suatu masa apabila anda sudah daftarkan ramai orang  dan sudah berkembang, ia akan jadi satu PENDAPATAN YANG BESAR!

Yang bestnya, apabila pendapatan ini sudah besar, ia tidak akan boleh di berhentikan.

Anda tidak akan boleh paksa mereka berhenti topup! Mereka tetap akan topup kerana handphone adalah suatu KEPERLUAN.

Jadi di sini jika anda lihat, ianya adalah satu PENDAPATAN YANG PERCUMA!

Jenis-jenis Simkad Tonewow

Di dalam Tonewow ada 3 jenis simkad.

1 – Simkad Lite – RM10

2 – Simkad Push – RM25

3 – Simkad Biz – RM98

Apa perbezaannya?

Perbezaannya adalah dari segi harga dan komisen.

Simkad LITE – berharga RM10 – Syarikat akan membayar Tier 1 4% , Tier2 – 2%, Tier 3 – 7%.

Simkad PUSH – berharga RM25 – Syarikat akan membayar Tier 1 6% , Tier2 – 2%, Tier 3 – 9%.

Simkad BIZ – berharga RM98 – Syarikat akan membayar Tier 1 10% , Tier2 – 3%, Tier 3 – 13%.

Jadi terpulang kepada anda untuk memulakan bisnes dengan simkad yang mana.

Jika anda tiada modal dan nak mula dengan simkad Lite pun boleh, anda buat hingga komisen anda cecah RM70, secara otomatik anda akan diupgrade ke PUSH secara percuma.

Apabila komisen anda cecah RM100, and secara otomatik akan diupgrade kepada BIZ.

Ini baru permulaan…

Tetapi apabila komisen anda mencecah pada nilai yang tertentu, pihak syarikat akan membayar anda komisen sebanyak 1% tanpa limit (hingga lantai).

Selagi rangkaian anda terus berkembang, selagi itulah anda akan mendapat komisen dari kesemuanya.

Inilah yang kita panggil duit PERCUMA, dan ianya tidak akan berhenti selagi mana manusia menggunakan handphone.

Rakan-rakan… cuba anda fikir sejenak, pengguna handphone yang ada di Malaysia ni, kita ada lebih kurang 40 juta. Ada orang menggunakan sebuah handphone, ada orang menggunakan 2, 3 handphone.

Setiap hari akan ada kelahiran bayi yang baru, dan suatu masa bayi ini akan membesar dan dia pasti akan guna handphone.

TIDAK KAH RAKAN-RAKAN NAMPAK BISNES INI TIDAK AKAN ADA PENGAKHIRANNYA!

Rakan-rakan, cuba anda fikirkan, apabila mereka ada handphone, sudah pasti meraka akan topup kerana mereka nak guna handphone tesebut.

Jadi cuba anda bayangkan, pendapatan itu tidak akan berhenti , ianya akan berterusan sampai bila-bila selagi manusia menggunakan handphone.

Tidakkah anda merasakan ia merupakan suatu bisnes yang sangat hebat?

Jual sekali, anda dapat pendapatan yang berterusan.

Cuba anda bayangkan, anda bukan sahaja dapat pendapatan itu hanya apabila mereka topup, bahkan apabila mereka daftar ahli-ahli yang baru, anda tak pasal-pasal juga dapat pendapatan tersebut, walau pun mereka itu anda tidak kenal dan di mana mereka topup anda tidak perlu tahu!

Anda tahu-tahu sahaja pendapatan anda sudah besar dan ianya tidak akan berhenti.

Cuba anda bayangkan di seluruh Malaysia kedai yang menjual topup, semua kedai-kedai itu anda tak perlu bayar sewa kedainya, tetapi mereka menjual topup-topup anda.

Anda tak perlu bayar kos sewa kedai, anda tak perlu bayar gaji pekerja langsung untuk menjaga topup anda. Tapi di seluruh Malaysia yang menjual topup Digi adalah kedai anda sendiri.

Kawan-kawan cuba anda bayangkan, apabila anda sudah membuat bisnes ini sampai stu tahap anda sudah mendapat pendapatan dan anda meninggal dunia, pendapatan itu tidak akan berhenti begitu saja, pekanggan-pelanggan anda akan terus menggunakan handphone dan mereka tetap akan terus topup.

Bayangkan walaupun anda sudah meninggal dunia sekali pun, pendapatan itu akan tetap diteruskan dan anda boleh WARISKAN pendapatan itu kepada, isteri, ana-anak atau keturunan anda.

Jadi tidakkah anda rasakan bisnes ini bukan saja untuk diri anda, bahkan untuk keluarga anda juga!

Rakan-rakan sediakanlah payung sebelum hujan.

Bisnes ini modalnya hanya RM10 sahaja, cuba rakan-rakan fikirkan. Keluar duit untuk bisnes ni tak jatuh miskin pun, jika anda simpan pun duit ini tak akan buat anda kaya. Bisnes ini jika anda tak buat, sama saja, kita tetap akan guna handphone dan bayar bil setiap bulan.

Setiap hari kita berdoa supaya kita dikeluarkan dari kesusahan. Kita selalu pandang muka isteri, anak-anak sayu, sepi, kita mengharapkan kita dapat mengubah hidup keluarga.

Dan sekarang ni anda telah diberikan satu peluang bisnes dengan  modal yang sangat kecil.

Biznes simple modal rm20 seumur hidup Tapi hasil Luar biasa.

* Produk Murah
* Biznes Modal kecil
* Maintainance kecil
* Komisen dibayar Infiniti
* Tiada KPI..Tiada Target ( suka ati laki mak tiri nak buat penajaan berapa banyak)
* Income Berterusan
* Income Boleh diwarisi

Fokus sahaja 3 Tujuan/Matlamat

1) 100 ahli Aktif
2) 10 Dealer Aktif
3) Upgrade RANK

JIKA ANDA BUAT 3 TARGET INI HASILNYA AKAN LEBIH BESAR DARI GAJI HAKIKI ANDA.

Ingin JOIN Bersama kami sila klik LINK diabawah ini follow step yang diberi 👇👇
https://kerjasimple.com/mustaffa

Saya sedang mencari rakan-rakan yang ingin menjadi ejen simkad Tonewow di bawah Guide saya.
Sambilan atau fulltime.

Boleh whatsapp saya

https://.wasap.my/60195522961/nakjadiEjen
Nak simkad TONEWOW percuma sila wasap
https://.wasap.my/60195522961/simkadFree

#BisnesTelco #hakaktonewow #kurniatonewow #HA100
Nak belajar cara simple buat duit dari rumah sila klik link dibawah 👇
https://kerjasimple.com/mustaffa

Facebook: facebook.com/mustaffabaha

Related Post to Buat Duit Tanpa Henti Dalam Tone Wow

Panduan Berniaga Di Shopee Percuma!

Posted at

Panduan berniaga di Shopee ini hanya percuma bagi anda yang masih tercari-cari idea perniagaan kecil dan otak masih beku tak tahu nak bisnes apa.... Read More

101 Idea Perniagaan Kecil Yang Boleh Jadi Perniagaan Besar

Posted at

101 idea perniagaan kecil yang boleh jadi perniagaan besar. Ikon bisnes Irfan Khairi pernah menulis ebook 101 idea perniagaan yang sangat membantu. Saya tidak... Read More

nak berniaga

Nak Berniaga Kena Keluarkan Tangan Dari Seluar!

Posted at

Nak berniaga? Bangunnnnn…!! Pada yang muda-muda BANGUN! Keluarkan tangan daripada seluar! DO YOU UNDERSTAND? Guys saya ni dah 11 tahu meniaga tau! Tonggang terbalik,... Read More

Bolehkah XRP Mencapai $1 pada 2024

Ripple: Bolehkah XRP Mencapai $1 pada 2024?

Posted at

Ripple: Bolehkah XRP Mencapai $1 pada 2024? Token XRP Ripple telah menunjukkan tanda-tanda membina momentum selepas lonjakan kadar pendanaan dalam pasaran niaga hadapan menunjukkan... Read More

Cara Buat Duit Dengan Pemasaran Affiliate Sebenar

Cara Buat Duit Dengan Pemasaran Affiliate Sebenar

Posted at

Cara Buat Duit Dengan Pemasaran Affiliate Sebenar – Pemasaran affiliate membantu anda buat duit dalam talian dengan mempromosikan produk dan perkhidmatan orang lain. Ia... Read More